poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wstęp



Witajcie! 
Na tym blogu mam zamiar publikować fanfiction o Drastorii. Uprzedzam, że pierwszy raz piszę coś takiego, więc nie wiem do końca, czy komuś przypadnie to do gustu, ale mam nadzieję, że tak. Poniżej zamieszczam kilka ważnych informacji dotyczących opowiadania: 

- Voldemort nie żyje, został pokonany przez Harr'ego Pottera 
- Astoria Greengrass i Draco Malfoy są w tym samym wieku 
- Zarówno Astoria, jak i Draco po wakacjach wracają do szkoły na 7 rok nauki 
- Rodzice Dracona ( tak jak i on sam ) zostali uniewinnieni 
- Rodzice Astorii i Dracona od lat się przyjaźnią 
- Astoria jest w Gryffindorze; jest wyjątkiem w rodzinie i ma inne poglądy 

To by było na tyle. Zapraszam niedługo na prolog i pierwszy rozdział :) 

PS Tragiczny wygląd bloga w chwili obecnej jest tymczasowy, postaram się o lepszy. 

14 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać <3
    ~Twyla z ,,Nadal uważasz, że Hogwart to bzdura?''

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo tego, że jestem fanką Dramione, to z przyjemnością przeczytam, pierwszy raz, jakiś zupełnie inny parring! :) Czekam więc na kolejną notkę i zapraszam do siebie,
    http://bring-me-to-life-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać ♥
    Zapraszam Cię też do mnie
    http://fredweasley-fanfiction-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem na historię, więc to będzie miła odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł , właśnie miałam pisać coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mogę czytać o praktycznie każdym parringu pod jednym warunkiem: byle było dobrze napisane. Co prawda nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek natknęła się na opowiadanie z głównym wątkiem o Draco i Astorii, i nie powiem, jestem ciekawa. :)
    Czekam! :)
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Będę czytać!



    Zapraszam do mnie:
    http://wszystkojestmozliw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe! Ja też!


      Zapraszam: keepcalmandlovejelsa.blogspot.com
      Kolorowydym.blogspot.com

      Usuń
    2. hihi ;D
      Ah, siostrzyczko XD

      Usuń
  8. Żałuję, że przeczytałam ten wpis. Zamiast takiego wyliczenia, powinnaś zawrzeć to w opowiadaniu i pozwolić nam się oswoić z Twoją wizją ich miłości :). Tak byłoby lepiej moim zdaniem, ale cóż - stało się i mamy tutaj niemały spoiler.

    Mimo to, czekam na ciąg dalszy.


    Pozdrawiam,
    Spiit

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu na pewno będę zaglądać
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: http://cyklodnalezcsiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że jestem zagorzałą shipperką Dramione, będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest super!!!! Czekam na ciąg dalszy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno przeczytam :)

    Zapraszam na moje blogi
    zakrecone-zycie-huncwotow.blogspot.com

    i

    zwiadowcy-bron-bogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Mia land-of-grafic