wtorek, 1 września 2015

Prolog


Mówi się, że miłość zmienia człowieka. Myślę, że to po części prawda, aczkolwiek w moim przypadku potrzeba było dużo wysiłku, by osoba, którą pokochałam, zmieniła się na lepsze. A tą osobą był on. Draco Malfoy. 
Moi rodzice mu zaufali, a ja go nienawidziłam. Nie miałam jednak wyboru i musiałam zaakceptować jego towarzystwo. Potem wszystko potoczyło się bardzo szybko: nienawiść przerodziła się w miłość. Sama nawet do tej pory nie mam pojęcia, jak to się stało, ale ten arogancki blondyn wkradł się do mojego serca i miał w nim pozostać już na stałe. Okazało się, że on czuje to samo do mnie. 
Wydawać by się mogło, że dalej wszystko ułożyło się jak w bajce, lecz było zupełnie inaczej. W Draconie często odzywała się ta mroczna strona, męczyły go wewnętrzne demony. Ale ja wiedziałam, że naprawdę on taki nie jest. Chciałam go zmienić, przezwyciężyć zło, które w nim zamieszkało. Draco pragnął tego samego. 
Razem pokonywaliśmy wszystkie przeciwności losu, które stawały nam na drodze do szczęścia. Udało się. 
Dzisiaj mogę spokojnie powiedzieć, że nie żałuję żadnej decyzji podjętej przeze mnie w przeszłości. Mam kochającego, troskliwego męża i gromadkę dzieci. Mam wszystko, czego potrzebuję do życia. 
Chcę Wam opowiedzieć tę historię, byście wiedzieli, że nie warto się poddawać, choćby nie wiem jak bardzo było trudno. To opowieść o walce z wewnętrznymi demonami i pokonywaniu przeciwności losu w imię miłości. 
Pamiętajcie, żeby walczyć o swoje. Nigdy nie pozwólcie, by coś stanęło Wam na drodze do szczęścia. Przykładem tego jest moja historia. 

37 komentarzy:

  1. Fajny prolog.... Na pewno będe czytać ciąg dalszy... Podoba mi się to, że będzie trochę złej strony Draco, to nada jeszcze wiekszego WOW! histori ;)
    U mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog mi się podoba, aczkolwiek zobaczymy jak będą wyglądały następne rozdziały ;) tak więc czekam na next
    Pozdrawiam,
    Coco Deer!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog mi się podoba, aczkolwiek zobaczymy jak będą wyglądały następne rozdziały ;) tak więc czekam na next
    Pozdrawiam,
    Coco Deer!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog mi się podoba, aczkolwiek zobaczymy jak będą wyglądały następne rozdziały ;) tak więc czekam na next
    Pozdrawiam,
    Coco Deer!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog :) Zaintrygowała mnie próba walki z ciemną stroną Dracona. Czekam na następne rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny Prolog. Nigdy nie czytałam bloga o jakiej kolwiek miłości Drago. To będzie odmiana ;D ale to już chyba pisałam O, O
    Nie mogę się doczekać 1 Rozdziału. Kolejny blog kd którego się powoli uzależniam XD

    To buziaczki i.... Weny! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj jeszcze o Dramione, ostatnio to moja miłość, ja natomiast nie czytałam jeszcze histori o Astori i Draco

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie prologi pisane z perspektywy dorosłej osoby, a potem cofnięcie w czasie ^^ Sama mam przecież taki na swoim blogu. Prolog bardzo fajny, ładny, intrygujący, zachęcający i pewnie będę czytać dalej :3

    Boże.... moja lista czytelnicza niedługo osiągnie gigantyczne rozmiary... Co kilka dni trafiam na nowego bloga ♥ Ale wszystkie są świetne i Twój pewnie też taki będzie.
    No więc super, czekam na next'a!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę weny!
    ~Twoja nowa czytelniczka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo przepadam za tym paringiem, jednak ty planujesz go pokazać w innym, ciekawszym świetle, więc się skusze na twoją wersje wydarzeń. życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowałaś mnie... Ale dopiero pierwszy rozdział będzie Twoim być albo nie być! Zatem stań do walki ze swym przeznaczeniem... (nie czytaj tego - to skutek dość zakręconego dnia, późnej pory (jam dumny śpioch! Czekaj... 21:34...?) i depresji, bo jutro szkoła) :D
    Czekam :)
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Drastoria... Rzadki paring, duży plus za to. Od jakiegoś czasu podobają mi się miniaturki i opowiadania pisane w zgodzie z kanonem.
    Pozdrawiam,
    M.
    milosc-dopadnie-cie-i-tak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wprowadzenie krótkie aczkolwiek rzeczowe. Zawarłaś w nim wszystko co najważniejsze. Zgadzam się, że zło można zwyciężyć dobrem, a największym dobrem jest miłość.
    Czekam na nowy rozdział i zapraszam do siebie

    http://slytherin-pure-blood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zapowiada ^^ Bardzo ładny prolog, treściwy i zachęcający do czytania dalej. Fajny sposób na wprowadzenie. Czekam na dalsze rozwinięcie historii i samego bloga, bo jeśli będzie taki jak miniaturka, to z pewnością będzie urzekał ^^.

    Weny i czasu na pisanie! ♥
    ~`Twoja nowa czytelniczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :) kontynuuj :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Prolog ciekawy. Dla mnie minusem jest natomiast to, że już na wstępie wiem, że opowiadanie skończy się dobrze- wyjdzie za niego za mąż i będzie miała z nim dzieci. Brakuje tego środka, który masz opowiedzieć, lecz po części prolog stał się również niechcianym spojlerem dalszych wydarzeń. Niestety.

    Życzę dużo weny i zapraszam do mnie,
    http://bring-me-to-life-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, Drastorii jeszcze nie czytałam - w sumie mało romansideł czytałam, ale mnie naszło. Czekam na rozwój sytuacji, jestem ciekawa, jak pokażesz podły (i nie-podły) charakter Dracona.
    Zgodzę się z komentarzem powyżej - szkoda, że wiemy na wstępnie, że jest happy-end.
    Prolog krótki, treściwy i przyjemny.

    Życzę weny i powodzenia.
    Jednocześnie zapraszam do siebie [nienarodzony-aniol.blogspot.com] - prowadzę aktualnie opowiadanie o Meredith Lestrange - córce Bellatrix.

    Pozdrawiam,
    Spiit

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu świetne <333
    http://cyklodnalezcsiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Intrygujący... Czekam na rozwinięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana!
    Chociaż oficjalnie głośno kibicuję Dramione (ten związek jest tak niemożliwy, że aż piękny *.*) dla tego bloga zrobiłam wyjątek ;)
    Prolog jak to prolog nie mówi nic poza ogólnymi informacjami, ale i tak mnie w pewien sposób zachwycił! ♥ Czekam na więcej, a w między czasie zapraszam do mnie, gdzie nowy, drugi rozdział powinien pojawić się już w najbliższych dniach ;)
    Pozdrawiam cieplutko i dużo weny życzę! :*
    ~ Alokin (czyt. Adminka Pansy :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać link xD --> hansy-true-love.blogspot.com

      Usuń
  19. Wciągający nawet był ten PROLOG :D
    Czyli to będzie opowiadanie typu "wspomnienia", tak? Czyli będę mniej więcej wiedziała, w którym miejscu się skończy xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam bardzo, ale zostawiłaś u mnie komentarz o treści "No to ja czekam :D". Na co czekasz? Z początku sądziłem, że na mnie, że obiecałem, że zajrzę, a potem zapomniałem, ale teraz, po odwiedzeniu Twojego bloga już wiem, że nigdy wcześniej mnie tutaj nie było. Tak więc na co czekach? Wątpię, że jesteś moją czytelniczką, bo nigdy wcześniej nie widziałem żadnego twojego komentarza.

    Pozdrawiam
    j-i-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się fajnie, chociaż takie trochę oklepane jak na początek, ale życzę powodzenia i mam nadzieję, że nie zawiedziesz mnie! :D I, ze nie będzie miłości w 1 rozdziale.. Życzę weny i zapraszam do siebie:
    http://laura-w-hogwarcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie czytałam o tym paringi. Twoje opowiadanie będzie pierwsze:)
    Dlatego też jestem go ogromnie ciekawa:)
    Pozdrawiam.

    nae-bogsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się początek :)
    Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobał mi się prolog.
    Będę śledzić opowiadanie na 90%!
    Pozdrawiam i zapraszam na 4 rozdział
    http://lucjusz-i-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten prolog. będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Prolog bardzo mi się podoba :) Do tej pory nie czytałam opowiadania, w którym wstęp był pisany z perspektywy już dorosłej osoby.
    Zobaczymy co przyniosą kolejne rozdziały, na razie wszystko jest super :)

    http://slughorn.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ekstra zapraszam do mnie i życzę weny http://ffswiatmagi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Prolog jest naprawdę fajny - pierwszy raz spotykam ten pairing i zapewne ostatni, bo z tego co się domyślam to jest naprawdę rzadki. Szkoda, że taki krótki, bo trochę więcej bym sobie przeczytała. Czuję niedosyt, ale chyba to miałaś na myśli, prawda? (oj Ty zła dziewczyno, jak mogłaś mi to zrobić! :D)
    Nie wiem co mam jeszcze pisać - nigdy nie byłam dobra w pisaniu komentarzy - zawsze kiepsko mi to szło. W pierwszym rozdziale upewnię się, czy będę czytała czy nie czytała.
    Pozdrawiam i ściskam mocno, Magical2 :3
    PS. W wolnym czasie zajrzyj do mnie na http://zostac-zniszczonym-magical2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny, intrygujący prolog. Opowiadanie w formie pamiętnika Astorii? Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Zapowiada się bardzo ciekawie, więc na pewno jeszcze wpadnę :)

    Pozdrawiam,
    mini-dramione.blogspot.com
    hg-ss-we-snie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Kochana! :*
    Gorąco zapraszam do Olivii i Stefana:
    http://wspolnie-odmienmy-rzeczywistosc.blogspot.com/
    oraz do Meli i Barry'ego:
    http://miloscto-nie-pluszowymis.blogspot.com/
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaczyna się ciekawie :) Zazwyczaj czytywałam Dramione, ale to miła odmiana :) Spadam czytać resztę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Prolog-morał, ciekawy zabieg. Z gory wiemy, o czym będzie historia, ale pozostawiłaś nutkę tajemnicy. Lubię czytać o Astorii i Draconie, oby nie zawiodła mnie Twoja historia. Zapowiada się naprawdę intrygująco, demony Malfoya. :)
    Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prolog jest bardzo ciekawy :)
    Zapowiada się interesująca historia :D

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Już dawno miałam zamiar zacząć czytać twoje opowiadanie, ale czasu wciąż brak... Ale teraz zabieram się za nie i już uprzedzam, że mogę być mocno w tyle z komentowaniem i nadrabianiem zaległości, ale zawsze w końcu się pojawię. Zwłaszcza, że sama tematyka mnie interesuje i nigdy nie czytałam o Draconie i Astorii ;> (na moim blogu pełnią rolę zacnych rodziców :D)
    Ten prolog sprawił, że tylko jeszcze bardziej chcę przeczytać tę historię ;>
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    nowa-w-hogwarcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Mia land-of-grafic