piątek, 25 grudnia 2015

Wesołych Świąt!


Kochani! 
  Nieco spóźniona (miałam małe problemy z internetem, ale na szczęście już jest wszystko dobrze) chciałabym życzyć Wam, moi Czytelnicy, spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych. Mam nadzieję, że dostaliście pod choinkę same wspaniałe prezenty :D. 
 Jednocześnie dziękuję, że ze mną jesteście i czytacie moje "wypociny". Zapytacie pewnie, kiedy w końcu dodam nowy rozdział i muszę Wam szczerze odpowiedzieć: nie mam zielonego pojęcia. Musicie mi wybaczyć, ale cierpię aktualnie na kompletny brak pomysłów do tego opowiadania; czuję, że w ostatnich rozdziałach coś popsułam i zawiodłam także samą siebie. Muszę to przemyśleć i wszystko opracować, więc dajcie mi trochę czasu. Jednocześnie informuję, że na moim blogu z miniaturkami Dramione (KLIK) powinna pojawić się jutro nowa świąteczna miniaturka (co za ironia, że na miniaturki mam pomysły, a na opowiadanie nie). 


6 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia, nawzajem (:
    Ja poczekam. Według mnie nic nie zepsułaś.
    Wena na miniaturki? Znam to :D tylko w moim przypadku są to SPECIALe na święta które będą za kilka miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana niczym się nie przejmuj! My poczekamy :) Moim zdaniem nic nie jest zepsute.
    Wesołych swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Często tak mam (z tą weną na OS a na rozdział nic -_-), nie jesteś sama! XD piona :D
    Dziękować i nawzajem! :* :* :* <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM

    Kara od urodzenia wiedziała, co musi zrobić. Wygrać Test. Na trening ma tylko dwadzieścia trzy lata. Musi być doskonała.

    Dziewczyna dokładnie wie jak osiągnąć swój cel, ale na drodze do sukcesu stoi "fałszywa" przyjaźń, cholernie przystojny kujon i największy wróg.

    Czy uda jej się zwyciężyć? Czy życie mafijnej księżniczki jest dla niej odpowiednie? Co się wydarzy, kiedy w jej życiu zagości miłość i przyjaźń? Będzie gotowa je zaakceptować?

    Zapraszam do mnie: nie-doskonala-doakonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kiedy będzie nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Mia land-of-grafic